Popis inzerátu

21.12.2017 09:06 Informace: Pravá ruka obchodního referenta, vyřizuje pro něj běžnou administrativní agendu. Obsluhuje kancelářskou techniku: kopírování, tisk i faxování. Na poradách a jednáních pořizuje zápisy. Zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb. Sleduje a eviduje veškerou příchozí a odchozí firemní korespondenci. Požadujeme: SŠ vzdělání obchodního, ekonomického směru. Aktivní znalost anglického nebo německého jazyka. Schopnost jednání s lidmi, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost, odolnost vůči stresu, zájem učit se novým věcem, výhodou praxe v oboru s hutním materiálem (není podmínkou). Nabízíme: Pracovní poměr na dobu určitou, 40 hodin týdně.

Zobrazit celý popis
20 000 Kč
Petra Hochmannová offline Hodnocení 0% (0) Udělit hodnocení Zobrazit telefonní číslo
Načítání mapy ...
ID: 5068    10 zobrazení   Ostrava, okres Ostrava-město
Podobné inzeráty
Nabídka - 24.7.2020 18:46
Dohodou
Nabídka - 6.12.2017 13:13
14 500 Kč
Nabídka - 1.3.2020 18:13
400 Kč
Nabídka - 20.1.2020 14:16
Dohodou
Nabídka - 24.5.2017 00:30
Dohodou
Nabídka - 5.10.2017 13:04
Dohodou
Nabídka - 18.9.2020 18:51
Dohodou
Nabídka - 30.3.2020 15:51
1 111 Kč
Poptávka - 9.2.2018 10:04
18 000 Kč
Nabídka - 17.5.2021 14:01
700 Kč